Stichting Phéron ontvangt €5000 van het ING Fonds!

13 maart 2018

SNEEK – Afgelopen zaterdag mocht Stichting Phéron uit Sneek de eerste prijs ter waarde van €5.000,- in ontvangst nemen tijdens de uitreiking van ‘Help Nederland Vooruit’ in het kantoor van ING te Leeuwarden.

Begin dit jaar werd Stichting Phéron genomineerd om deel te nemen aan de stemronde van ‘Help Nederland Vooruit’. Een initiatief van het ING Fonds omdat zij het belangrijk vinden te investeren in omvangrijke landelijke maatschappelijke initiatieven en ideeën, maar ook om lokale projecten een steuntje in de rug te geven. ING wil op deze manier haar impact vergroten en daarmee iets betekenen voor en met Nederland.

In totaal werden er vijf stichtingen in deze regio genomineerd. Stichting Phéron is ontroerd en dankbaar voor deze fantastische donatie die mogelijk werd gemaakt door de ING en alle stemmers.

Foto: oprichters en ouders van Phéron, Paul & Sharon nemen de cheque in ontvangst