Doneer een bedrag

Elke dag overlijden er gemiddeld 4 baby’s rond de geboorte in Nederland. Phéron zet zich in voor ouders en betrokkenen die hun baby verliezen. In de korte periode van verlies en afscheid nemen komt er veel op hen af. Stichting Phéron helpt door kort na het verlies de Phéron Memory Box aan te bieden via ziekenhuizen, beschikbaar stellen van informatie en hulp te bieden in de periode na het afscheid. Om deze waardevolle (na)zorg aan te kunnen bieden zijn wij afhankelijk van giften en donaties. Je kunt eenmalig of doorlopend doneren. Help jij ons helpen?

Ik steun graag eenmalig

5.00+ In winkelwagen

10.00+ In winkelwagen

25.00+ In winkelwagen

50.00+ In winkelwagen

100.00+ In winkelwagen

100.00+ In winkelwagen

Ik steun graag doorlopend

Door onderstaande gegevens in te vullen, kun je Stichting Phéron doorlopend steunen (maandelijks/per kwartaal/jaarlijks). Na ontvangst van dit ingevulde formulier nemen wij per mail contact op.

Ja, ik steun Stichting Phéron graag doorlopend!

Persoonsgegevens

De HeerMevrouw

Ik machtig Stichting Phéron om bovenstaand bedrag van mijn rekening te halen.