Steun ons

Elke dag overlijden er gemiddeld 4 baby's rond de geboorte in Nederland. Phéron zet zich in voor ouders en betrokkenen die hun baby verliezen. In de korte periode van verlies en afscheid nemen komt er veel op hen af. Phéron helpt door kort na het verlies de Phéron Memory Box aan te bieden via o.a. ziekenhuizen, het beschikbaar stellen van informatie en hulp te bieden in de periode na het afscheid. Om deze waardevolle (na)zorg aan te kunnen (blijven) bieden zijn wij afhankelijk van giften en donaties. Je kunt op diverse manieren jouw steentje bijdragen! Help jij ons helpen?

Doneer geld

Doneer eenmalig of maandelijks

Periodieke schenking

Stuur eenmalig een SMS

Nalatenschap

Doneer tijd

Vrijwilliger worden

Collecteer met de collectebus

Naai met ons mee!

Troostcoach worden

Collecteer online

Haak bij ons aan!

Doneer als bedrijf

Doneer een cadeau!

Stichting Phéron is doorlopend op zoek naar sponsoren die een product of waardebon voor een dienst willen doneren. Wij zetten deze gesponsorde items in voor onze jaarlijkse events, de hierbij aan de Bingo for Phéron en de landelijke loterij. Neem gauw contact met ons op. Groot of klein, alles is van harte welkom.

Sponsor Run for Phéron

Jong of oud, mannen of vrouwen, teams of individueel, met vrienden, familie of het bedrijf, iedereen is welkom om mee te doen aan Run for Phéron! Samen rennen of wandelen om ouders in Nederland te steunen na babyverlies. Als sponsor kan jij bijdragen, lees gauw verder en ontdek ons sponsorplan!

Steun via jouw online aankopen!

Shop bij diverse online winkels!

Wie online aankopen doet bij Bol.com of andere bedrijven steunt voortaan heel gemakkelijk Stichting Phéron! Als je via onze pagina naar de betreffende online winkel surft, ontvangt de stichting een percentage van de omzet. Het kost jou niets extra’s. Voortaan shop je online en steun je tegelijkertijd het goede doel.

Doe mee aan de VriendenLoterij

Speel jij mee met de Vriendenloterij of wil je graag meespelen? Dan kun je ons moeiteloos steunen. Als je lid wordt, betaal je € 13,25 per lot per maand, waarvan – als je Stichting Phéron opgeeft als het doel dat u wenst te ondersteunen – € 6,50 ten goede komt aan Stichting Phéron. Via de speciale link kan je je aanmelden.

Boek bij Booking com

Wie via deze speciale link een hotelovernachting boekt, geeft daarmee direct steun aan Stichting Phéron, wij ontvangen 7% van de boekingswaarde. Het kost jou niets extra’s en geeft ons de kans om nog meer te betekenen voor ouders die te maken krijgen met babyverlies.