Vrijwilliger worden

Vacatures Vrijwilligersfuncties

Grafische vormgever (vrijwilligersfunctie)

Wegens aanhoudende drukte zijn wij op zoek naar versterking in ons creatieve team. Draag jij Stichting Phéron een warm hart toe en zou je een aantal uurtjes per maand willen helpen als grafische vormgever? Dan zoeken we jou!

Wat jij gaat doen

Als vormgever ben jij samen met andere vormgevers/dtp’ers het creatieve brein achter alle marketinguitingen van Stichting Phéron zowel online als offline. Denk hierbij aan folders, flyers en event gerelateerde materialen. Je zorgt voor mooie en functionele ontwerpen in de huisstijl.

Waar jij goed in bent

• Je bent in het bezit van een grote dosis creativiteit
  • Je kunt emoties vertalen in een tastbaar en sterk design
  • Je assertief en durft initiatief te nemen
  • Je hebt affiniteit met websites en online marketing
  • Je hebt ruime ervaring met Adobe Photoshop, Illustrator en InDesign
  • Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding richting mediavormgeving / grafische vormgeving;

Wat je van ons kunt verwachten

• Waardering
  • Een fijne community/netwerk
  • Reisonkostenvergoeding

Stuur een mail met jouw motivatie naar sharon@stichtingpheron.nl

Stichting Phéron is altijd op zoek naar een helpende hand!

Heb je zelf een goed idee en/of denk jij iets te kunnen betekenen voor Stichting Phéron? Vul dan het aanmeldformulier in en vergeet niet je motivatie toe te voegen.

Vul onderstaand formulier in om je als vrijwilliger aan te melden voor Stichting Phéron. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Beantwoord, om veiligheidsredenen, de volgende rekensom: