Ontmoeten

Agenda 2021

De eerste bijeenkomsten hebben wij gepland vanaf 1 mei 2021

Mini high tea voor lotgenoten
Mama’s en papa’s van harte welkom bij de mini high tea voor lotgenoten. Een moment om te delen, te mogen voelen, lachen, huilen, vragen stellen… ‘gewoon’ met lotgenoten onder het genot van koffie/thee en hapjes. Het is zo fijn om met gelijkgestemden in contact te komen. Elkaar verstaan zonder woorden, zoveel (h)erkenning. Niets moet, alles mag.
Wie: Vaders en moeders die een kindje of kinderen moeten missen (hierbij speelt tijd geen rol of het kort of lang geleden is, je bent welkom).
Wanneer: mei 2021
Hoelaat: 10:30 t/m 13:30 uur
Vrije toegang, aanmelding per mail

Haak & Help
Kom je ook gezellig aan haken? Onder het genot van een hapje en drankje met andere dames! Kun je niet haken maar wil je graag helpen? Dan ben je ook van harte welkom om te helpen met voorbereidingen voor de Phéron Memory Box.
Wie: lotgenoten en vrijwilligers
Wanneer: start per Mei 2021, 2 x in de maand
Hoelaat:
Vrije toegang

Inloop

In verband met de huidige omstandigheden kunnen wij helaas geen fysieke inloop momenten organiseren. Mocht u toch hulp nodig hebben of in contact willen komen met lotgenoten stuur dan een mail naar info@stichtingpheron.nl