Stichting Phéron in de finale van KRO – NCRV actie Warm Hart

11 december 2020

Stichting Phéron in de finale van KRO – NCRV actie Warm Hart

SNEEK – Stichting Phéron is één van de finalisten in de actie Warm Hart. Met deze Actie geeft KRO-NCRV een mooie donatie aan 3 goede doelen. Doelen die op een bijzondere manier bijdragen aan een warme samenleving, waarin we omkijken naar elkaar.

Dit jaar nomineerde KRO – NCRV rond de 100 goede doelen. Ieder goed doel moest zoveel mogelijk stemmen inzamelen om in de top 5 te komen. Na een spannende stemperiode wist Phéron genoeg stemmen in te zamelen en werd zij één van de finalisten.

Op zaterdag 12 december 2020 geven de vijf goede doelen die de meeste stemmen hebben verzameld een (corona-proof) presentatie voor een onafhankelijke jury. De jury van Actie Warm Hart bestaat uit: Peter Kuipers, Emmely de Wilt en Daan Nieber. Stichting Phéron maakt hierbij kans op een mooie donatie van € 2.500, € 5.000 of € 10.000.

Stichting Phéron wil iedereen ontzettend bedanken voor het stemmen en delen.