fbpx

Bingo voor het goede doel in de Walrus Sneek levert €3.708,00 op voor Stichting Phéron

30 januari 2018

SNEEK – Geheel verkleed met als thema “Great Gatsby” kwamen afgelopen vrijdag 26 januari maar liefst 170 bezoekers bingo’en voor het goede doel Phéron. De bingo werd mede mogelijk gemaakt door De Walrus Sneek die met veel liefde haar stijlvolle locatie, bubbels en een hapje beschikbaar stelde. De presentatie en muziek werden belangeloos verzorgd door Wouter Propstra en DJ Captrick.

De organisatie “Bingo for Phéron” kreeg hulp van 38 lokale ondernemers die cadeaus hebben gesponsord, waaronder een drietal grote prijzen van ICI Paris XL Sneek, Ideetje Wonen en een prachtige hoofdprijs aangeboden door Reen Amusement: een overnachting voor twee personen in het 4* Hotel & Spa Sanadome.

Sharon Gajadin oprichtster Phéron, kijkt dankbaar terug op een bijzonder mooie geslaagde avond. Geraakt, mede door de oprechte betrokkenheid van vele lokale ondernemers en de grote opkomst voor ons doel.

Stichting Phéron kan met deze fantastische opbrengst nog meer ouders en naasten helpen bij het maken van onder andere tastbare herinneringen na babyverlies. Een belangrijke vorm van nazorg die momenteel door 20 ziekenhuizen door heel Nederland -waaronder het Antonius Ziekenhuis te Sneek- wordt gesteund en waar dankbaar gebruik van gemaakt wordt.

Afgelopen jaar overleden er dagelijks gemiddeld 5 baby’s per dag in Nederland. Stiching Phéron helpt om ouders en naasten te steunen en in beweging te brengen bij het verlies van een baby. Phéron is ANBI gecertificeerd en geheel afhankelijk van giften, donaties en sponsoren. Voor meer informatie of hulp: www.stichtingpheron.nl

Cadeau’s:
Reen Amusement