Beauty for Phéron Event opbrengst €2.000,-

5 december 2017

SNEEK –  Het Beauty for Phéron event in Sneek heeft 2.000 euro opgebracht voor Stichting Phéron

Het Beauty Team en organisatrices Frida Lindeboom en Laura Zondervan overhandigen de opbrengst aan Sharon Gajadin van Stichting Phéron.

Lokale beauty ondernemers vormden samen een hecht team met een divers aanbod van behandelingen, om zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doel. In de Walrus Sneek kwamen maar liefst 170 bezoekers langs om te ontspannen en daarbij het doel van de stichting te steunen.

Stichting Phéron zet zich in voor ouders die hun baby verliezen. De opbrengst van dit event gaat rechtstreeks naar de Phéron Memory Box. Deze bevat troost- en herinneringsitems om ouders direct te steunen vlak na het overlijden van hun kindje.

Grote dank gaat uit naar iedereen die deze dag heeft mogelijk gemaakt.

Beauty for Phéron zal vanwege het grote succes, volgend jaar weer plaatsvinden op zondag 18 november 2018 in de Walrus Sneek.

1 Reactie

1. Monique Olie

Hoi. Ik heb op 26nov. meegedaan voor 2 fotosessie’s maar ik heb nog steeds geen foto’s mogen ontvangen. Kunt U misschien nagaan wanneer ik ze kan verwachten? Mvg. M.Olie.

Antwoord