Haken

Haken met liefde
Hou jij van haken en wil je jouw talent vrijwillig inzetten om als troost en steun te dienen voor ouders die te maken krijgen met babyverlies? Lees dan verder.

Herinneringsknuffels
De herinneringsknuffels zijn bestemd voor de Phéron Memory Box. Ons streven is om in 2021 (helaas) 2000 boxen uit te kunnen reiken. Dit betekent 4000 mini knuffeltjes/2000 duo’s. De knuffeltjes voor de box gaan per identiek tweetal. Een voor de ouders/broertjes/zusjes en een voor baby.

Hoe kan ik beginnen?

♥ Download het haakpatroon, print deze uit en lees goed door

♥ Vervolgens kun je thuis of in een haakclub de knuffeltjes haken.

♥ Tip: Sluit je aan bij de haakgroep op Facebook, hier kun je gezellig met andere dames overleggen of knuffeltjes laten zien

♥ Haken tijdens een haakdag in Sneek (datums volgen) wij hebben katoengaren beschikbaar (zelf meenemen mag ook), eigen haaknaalden en toebehoren meebrengen.

♥ Zelf een haakdag voor de stichting organiseren bij jou in de regio? Ontzettend welkom! Geef ons de datum/tijd/locatie door dan maken wij een event aan op Stichting Phéron en in deze groep

♥ Breng de knuffeltjes naar een verzamelpunt* of stuur ze op naar de Stichting (zie verzenden)

Verzenden
Opsturen kan naar het hoofdverzamelpunt:  Stichting Phéron ovv Haken Wolkammersstraat 6C, 8601 VB Sneek Indien je meer dan 20 setjes gespaard hebt, kun je de verzendkosten declareren bij Stichting Phéron. Graag vooraf aangeven via info@stichtingpheron.nl en bon bewaren. Uiteraard mag je ook (minder) setjes versturen op eigen initiatief.

*In de besloten Haakgroep op Facebook – hier – vind je verzamelpunten door heel Nederland

Dowload hier het haakpatroon “knuffeldoekjes” voor de Phéron Memory Box.
Dit haakpatroon is ontworpen voor Stichting Phéron en de Phéron Memory Box en mag niet zonder toestemming gebruikt worden voor andere doeleinden.

Haakpatroon-Knuffeldoekjes-Phéron-Memory-Box