Loterij Actie

Loterij actie Phéron, loterij actie 2021 gesloten.
Ieder jaar organiseert Phéron een loterij actie om zo, onder andere, nog meer Phéron Memory Boxen te kunnen verzorgen voor ouders. De Phéron Memory Boxen kunnen meegegeven worden door zorg(hulp)verleners zodra ouders het ziekenhuis verlaten na het verschrikkelijke nieuws of als hun geliefde baby plots overlijdt. De box is een liefdevolle geste van troost en -herinneringsitems en een quick reference card met hierop tips waar ze aan kunnen denken tijdens de afscheidsweek.

Een lot kost 3,00

Online loten kopen
Bestel gemakkelijk je loten online. Als je online loten besteld dan is je ordernummer het lot. Bestel je 1 lot dan zal jouw ordernummer 1x meegaan in onze grabbelton. Bestel je 10 loten dan zal jouw ordernummer 10x meegaan in onze grabbelton. Zodra je online bestelling geplaatst is en betaald via ideal doe je mee met de loterij. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan je ongewenste mail map.

Loten verkopen?
Heel graag, stuur een mail naar info@stichtingpheron.nl met als onderwerp ‘info loten verkopen’. Je ontvangt dan een inschrijflijst zodat je in je eigen netwerk ons kan helpen met de verkoop.

Loterij uitslag
Trekking zal 11 november 2021 om 13:00 uur plaatsvinden. De uitslag zal dezelfde avond op deze pagina gepubliceerd worden.

Sanadome Spa & Wellness: lotnummer 4139
Dineren naar keuze: lotnummer 0891
Nespresso koffie pakket: lotnummer 4025
Samsung Tablet: lotnummer 0133
ICI Paris Pakket: lotnummer 0074

Namens de organisatie willen wij iedereen ontzettend bedanken voor zijn/haar steun, graag tot volgend jaar.

Prijs gewonnen?
Heb je een prijs gewonnen? Super, van harte gefeliciteerd! Stuur dan een mail naar info@stichtingpheron.nl met je ordernummer (indien online besteld) of een foto van je papieren lot (indien bij iemand gekocht) . Let op: je kunt tot 31 januari 2022 je prijs innen bij ons, niet afgehaalde prijzen nemen wij mee naar volgend jaar.

Sanadome Spa & Wellness Overnachting voor twee personen!

Reen Vastgoed B.V. | reenvastgoed.nl

Sanadome is de perfecte locatie voor optimale ontspanning. Dit wellness moment is helemaal compleet met een overnachting voor twee personen inclusief luxe ontbijt arrangement. Zo kom je weer helemaal tot rust en bruis je weer van de energie. Ongelimiteerd genieten van de thermaal baden o.a. zoutbad, kruiden baden inclusief de mint- en stoomkamer.

Deze hoofdprijzen worden beschikbaar gesteld door Reen Vastgoed!
U kunt bij Reen Vastgoed terecht als klankbord, als adviseur en als doelgerichte bemiddelaar. Door nauwe samenwerking met onze klanten en hun klanten beschikken wij over een groot en vertrouwd netwerk.

Samen met je lievelingsmensen eten bij je favoriete restaurant t.w.v. €200,00

Maak kans op een heerlijke etentje met je lievelingsmensen bij jouw favo restaurant. Als je deze prijs wint ontvang je een waardebon van het restaurant naar jouw keuze.

Deze hoofdprijzen worden beschikbaar gesteld door Reen Vastgoed!

Nespresso koffiemachine pakket

Essenza Mini is de meest compacte Nespresso machine tot nu toe. Ontworpen zonder concessies te doen aan de uiteindelijke smaak. De Essenza Mini combineert gebruiksgemak met minimalistisch design en de kwaliteit die u van Nespresso gewend bent, zodat u keer op keer het perfecte kopje koffie kunt bereiden. Een heerlijk koffie verwenmomentje voor thuis!

Deze hoofdprijs wordt beschikbaar gesteld door Loof Sneek

Gave Samsung Tablet

De Samsung Tablet is je nieuwe superdraagbare metgezel die je altijd bij je kunt hebben. Lezen, tekenen, leren of gamen dit is de tablet waarmee het allemaal kan.

Deze hoofdprijs wordt beschikbaar gesteld door een anonieme sponsor.

ICI Paris XL - Cadeau Pakket for him & her!

Bij ICI PARIS XL zijn ze ervan overtuigd dat echte schoonheid vanbinnen zit. Iedereen is mooi op zijn eigen, unieke manier. Maar het is niet makkelijk om er altijd stralend uit te zien en je goed te voelen. Daarom hebben we er ons doel van gemaakt, onze reden van bestaan: jou helpen 100% jezelf te durven zijn.

Elke dag opnieuw bieden we jou een professionele en persoonlijke service, waarbij we écht kijken naar wie jij bent en luisteren naar wat jij wilt. Met ons ruime assortiment aan producten voegen we een vleugje stijl en luxe aan je leven toe. Zo kun jij met vertrouwen door het leven gaan en de beste versie van jezelf zijn

Maak kans op een prachtig, cadeau pakket met items voor hem & haar!
Deze hoofdprijs wordt beschikbaar gesteld door ICI Paris XL.