Run for Phéron
Jong of oud, mannen of vrouwen, teams of individueel, met vrienden, familie of het bedrijf, iedereen is welkom om mee te doen aan Run for Phéron! Samen rennen om ouders in Nederland te steunen na babyverlies. Ren jij ook mee zondag 15 april 2018?

De opbrengst van dit hardloopevent komt ten goede aan Stichting Phéron haar doelen, onder andere het beschikbaar stellen van nazorg bij babyverlies met behulp van de Phéron Memory Box. Een box waarmee ouders tastbare herinneringen kunnen maken na het verlies van hun baby. Mom In Balance Friesland en Stichting Phéron organiseren samen Run for Phéron en hopen samen met de deelnemers een mooi bedrag op te halen.

Handige informatie
Datum: Zondag 15 april 2018
Keuze uit: 5,5 of 11 km
Start vanaf 09:30/10:00 uur aanwezig, 5,5 kilometer om 11:15, 11 kilometer om 11:00 uur
Locatie: Domp 1
Deelname kosten €15,-

Parcour
Zwettebos en Jachthaven de domp in Sneek (binnenkort kun je hier een plattegrond vinden)

Hoe kan ik meedoen?
Doe mee als runner
Fantastisch dat je mee doet aan deze eerste run. Hieronder vind je de knop: Inschrijven. Je kunt direct met Ideal je inschrijving voldoen, de betaalbevestiging is tevens de bevestiging voor deelname. 10 dagen voor de run ontvang je per e-mail de nodige informatie.

Doe mee als sponsor
Neem gauw contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken: Sharon Gajadin | 0655163180 of info@stichtingpheron.nl

Steun met een donatie
Ga jezelf niet meedoen aan de run maar wil je wel graag helpen? Dan kun je hier een bedrag naar wens doneren.

Algemene voorwaarden
– Deelnemers doen op eigen risico mee
– Uw naam en geboortedatum worden aan onze verzekeraar verstrekt
– Bij het niet door gaan van de Run (annulering) wordt uw inschrijfgeld automatisch een donatie

Op de hoogte blijven?

Run for Phéron Facebook
Stichting Phéron Facebook

Run for Phéron wordt mede mogelijk gemaakt door

Mom in Balance Friesland

Mede organisator

Mom in Balance Friesland wordt gerund door Elbrich de Boer en heeft als doel vrouwen sterker te maken door sporten in de buitenlucht. De workouts zijn speciaal ontwikkeld voor zwangere vrouwen en vrouwen die net bevallen zijn. Daarnaast zijn er ook trainingen voor vrouwen en vooral moeders die alles weer kunnen en lekker samen willen sporten. De samenwerking tussen beide partijen is ontstaan vanuit de stichting, door het vragen van een bijdrage van Mom in Balance Friesland aan een loterij. Beide partijen zijn vanuit hun hart betrokken bij zwangere vrouwen en alles wat daar bij komt kijken. Bij al het geluk, maar dus zeker ook bij al het verdriet.

Advies Bureau Combee

Sponsor

Advies Bureau Combee draagt Stichting Phéron een warm hart toe en is sponsor van Run for Phéron. Advies Bureau Combee is een jong en dynamisch assurantie- en hypotheekbedrijf. Met meer dan 20 jaar ervaring in het bank- en verzekeringswezen. Zij adviseren en steunen ons met de verzekering van het event. “Clichés bestaan al in overvloed. ABC vindt dat  termen als “maatwerk”, “onafhankelijk”  en “scherpste tarief”  vanzelfsprekend zijn, dus dáár zal ik u niet mee vermoeien. Creativiteit is mijn toegevoegde waarde en kennis is mijn kracht. ABC kent de producten en voorwaarden van de verschillende banken en verzekeraars. Hierdoor ben ik in staat om reële professionele hypotheek adviezen te geven die nét dat extra voordeel opleveren” aldus Bas Combee, eigenaar en erkend hypothecair planner van ABC. Dank voor jullie hulp en steun!