Unicum | Lokale ondernemers zetten zich vrijwillig in voor het goede doel tijdens Beauty for Phéron Event!

17 november 2017

SNEEK – twintig lokale beauty- en wellness ondernemers staan samen als één team klaar voor het goede doel Stichting Phéron en bieden bezoekers op 26 november in de Walrus Sneek hun diensten aan.

Bezoekers kunnen tegen kleine prijzen genieten van diverse behandelingen; epileren, harsen, wimpers- en wenkbrauwen verven, haar knippen, make-up, manicure, gellak en speciale massages. Met aantrekkelijke prijzen variërend van € 5,- tot € 15,- zijn alle behandelingen mogelijk! Tevens zijn er tijdens dit evenement mogelijkheden om workshops te volgen zoals yoga, mindfullness, ontspanningsoefeningen of zumba.
De totale opbrengst van dit bijzondere event gaat naar Stichting Phéron, waarmee zij zich inzet voor ouders die hun baby verliezen. In Nederland overlijden gemiddeld vijf baby’s per dag.

Beauty for Phéron event heeft een vrije toegang en vindt plaats op 26 november van 10:00 tot 17:00 uur in de Walrus Sneek. Komt u ook genieten en daarbij het goede doel steunen? Iedereen is van harte welkom! Voor de eerste 100 bezoekers staat er een gratis goodiebag klaar.

Voor meer informatie of inschrijven voor de workshops ga naar Facebook “Beauty for Phéron