Actie | Mijn Optimistje – Overleven na de dood

28 mei 2017

High Tea Lotgenoten | Mijn Optimistje
Afgelopen zaterdag 27 mei mochten wij een exemplaar van “Mijn Optimistje” cadeau doen aan één van de lotgenoten. Elisabeth werd de ‘gelukkige’ winnares. Speciaal in het teken van deze bijeenkomst kunnen lotgenoten t/m 31 mei 2017 het boek aanschaffen voor een scherpe prijs van €15,-.

Over het boek
Dit is het autobiografisch verhaal van Angela (41). Zij is single en heeft een kinderwens. Via een donortraject lijkt haar droom uit te komen als blijkt dat zij in april 2015 zwanger is van haar eerste kindje.

In het begin lijkt de zwangerschap onbezorgd, zonder misselijkheid of andere verschijnselen. Tijdens de 20-wekenecho ziet alles er goed uit, maar wordt zij doorverwezen naar het ziekenhuis omdat zij een placenta previa heeft. Vanaf dertig weken wordt haar zwangerschap dan ook onrustig en ligt zij regelmatig met een bloeding in het ziekenhuis. Plannen worden gemaakt voor een preventieve opname in week 36, maar voordat het zover is, gaat het met 35+4 hopeloos mis.

Wat dan volgt is een nachtmerrie voor iedere ouder met uiteindelijk de allerergste uitkomst die je je maar kunt voorstellen.

Angela heeft vanaf het begin een blog bijgehouden en beschrijft de opeenstapeing van ongelofelijke gebeurtenissen vanuit haar hart. Vervolgens gaat zij door met schrijven en neemt iedereen mee in haar strijd om te (over)leven. Als je haar blog gelezen hebt, ken je de helft van haar verhaal. De andere helft is aan dit boek toegevoegd. Haar strijd, haar overlevingsdrang en haar grote wens om George grote broer te maken.

Waar ligt de grens?

Ik zou graag gebruik maken van deze actie
Stuur dan een mail naar info@stichtingpheron.nl o.v.v. “optimistje” met je gegevens. Angela zal dan contact met jou opnemen.