MijnTafel Sneek doneert €2.209,20 aan Stichting Phéron

29 januari 2018

SNEEK – MijnTafel Sneek heeft afgelopen donderdag 25 januari een cheque ter waarde van €2.209,20 euro uitgereikt aan Stichting Phéron.

MijnTafel heeft van juli tot en met 31 december 2017 geld ingezameld dankzij gedoneerde items van vertrekkende huurders en middels een bijdrage die gevraagd werd bij aanschaf van een plastic tasje of een lekker zelfgebakken taartje die men kon nuttigen bij de koffie. MijnTafel Sneek zet zich ieder half jaar in voor een goed doel.

Stichting Phéron is ontzettend dankbaar voor dit soort initiatieven die bijdragen aan haar doelen. Met dit bedrag kunnen zij onder andere nog meer ouders en naasten helpen bij het maken van tastbare herinneringen na babyverlies. Een belangrijke vorm van nazorg die momenteel door 20 ziekenhuizen door heel Nederland -waaronder het Antonius Ziekenhuis te Sneek- wordt gesteund en waar dankbaar gebruik van gemaakt wordt.
Afgelopen jaar overleden er dagelijks gemiddeld 5 baby’s per dag in Nederland. Stiching Phéron helpt om ouders en naasten te steunen en in beweging te brengen bij het verlies van een baby. Phéron is ANBI gecertificeerd. Voor meer informatie of hulp: www.stichtingpheron.nl