Hulp voor lotgenoten die zwanger zijn na verlies

11 januari 2018

Mijn naam is Henriëtte Bark en sinds september volg ik met heel veel enthousiasme de Doula opleiding in Utrecht. Een Doula begeleidt zwangeren en hun partner voor, tijdens en na de bevalling. Dit werk doe ik vanuit mijn hart en met heel veel liefde voor ouders en kind. Door mijn kennis rondom zwangerschap en bevalling op emotioneel vlak kan ik ondersteuning bieden op gebieden die in de medische wereld vaak achter blijven en vergeten worden. Juist dit stuk is enorm belangrijk voor ouders die een kindje moeten missen. Wat ik kan betekenen voor de lotgenoten van Stichting Phéron is met veel liefde, betrokkenheid en aandacht een luisterend oor bieden.

Als Doula begeleid ik vrouwen door vragen rondom de zwangerschap en bevalling te beantwoorden, rust te creëren d.m.v. ademhalingstechnieken,  een ontspanningsmassage te geven en vooral ook goed te luisteren en advies te geven.

Voor lotgenoten die zwanger zijn na verlies kan extra ondersteuning en een luisterend oor veel betekenen. Tijdens haar Doula opleiding mag ze vanaf heden drie gezinnen kosteloos begeleiden voor, tijdens en na de bevalling.

Zou jij deze waardevolle hulp graag willen ontvangen? Stuur dan een mail naar info@stichtingpheron.nl

Henriëtte is tevens Troostcoach bij Stichting Phéron voor de regio’s Friesland en Noord-Holland. Lees hier wat zij kan betekenen als Troostcoach voor jou.