Even voorstellen!

2 februari 2017

Adviseur voor Stichting Phéron | Pim Pera van Visie op Succes

“Vanuit mijn professie als bedrijfskundig adviseur, mag ik voor Stichting Phéron vrijwillig mijn kennis en kunde delen met bestuursleden Sharon en Paul.

De doelgroep van Stichting Phéron is zeer divers; ouders, familie, zorgprofessionals en anderen die (in)direct te maken hebben met babyverlies. Door in kaart te brengen hoe wij hen kunnenhelpen, kan een plan gemaakt worden om deze groep te voorzien van alle steun die nodig is na het verlies.

Pim Pera

Ik ben dankbaar dat ik mijn bijdrage mag leveren aan Stichting Phéron. Mijn wens is dat de stichting een landelijk bereik gaat krijgen voor allen die het nodig hebben. Focus, Visie, Missie en Strategie zijn termen die de basis vormen voor Stichting Phéron om te groeien naar dit landelijke niveau”

Wij zijn dankbaar voor Pim zijn hulp. Enthousiast, kundig en gepassioneerd in hetgeen hij doet!

Visie op Succes  | Pim Pera | 06-51535229 |www.visieopsucces.nl