Collecte Phéron 2017

12 juli 2017

Afgelopen jaar overleden voor, tijdens of na de bevalling, gemiddeld meer dan 5 baby’s per dag in Nederland. Stichting Phéron wil deze ouders steun bieden onder andere doormiddel van de Phéron Memory Box.

De box bevat herinnerings en –troost items om ouders direct te kunnen steunen vlak na het overlijden. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan een kleiset voor handafdrukjes, een bewaardoosje en een knuffeltje. In een periode van (onverwachts) verlies en afscheid nemen zijn juist deze hulpmiddelen van belang in een later stadium. Momenteel worden de boxen via de ziekenhuizen uitgegeven.

WIj hebben jullie hulp heel hard nodig om zoveel mogelijk ouders te helpen met deze vorm van nazorg! Help jij ons helpen?
Collecteer mee in de gemeenten: Súdwest-Fryslân, Littenseradiel, Heerenveen, De Friese Meren, Harlingen, Franekeradeel, Medemblik en Smallingerland van maandag 16 t/m zaterdag 21 oktober 2017 of in de gemeente Leeuwarden van zondag 3 december t/m zaterdag 9 december 2017.

Voor meer informatie en aanmelden als collectant: http://stichtingpheron.nl/steun-ons/collecte/

Zou je graag willen collecteren in een andere woonplaats? Of mogen wij een donatiebus bij jou op de toonbank plaatsen? Stuur dan een mail naar: info@stichtingpheron.nl ovv Collecte